Frontline is al meer dan 25 jaar expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen. Zij creëren toegevoegde waarde en verbeteren de klantbeleving voor organisaties in de Benelux. Onderscheidend zijn hun duurzame oplossingen, service en expertise van de mensen. Onder andere klanten zoals Drukwerkdeal.nl, Beter Bed, Energiewacht, Woonbron en a.s.r. maken gebruik van de totaaloplossingen die zij bieden.
Innovatieve klantcontact oplossingen van Frontline
De wereld van klantcontact verandert. Klanten nemen tegenwoordig via verschillende vormen contact op met organisaties, zoals via de telefoon, Chats, Voice Bots, WhatsApp, e-mail en berichten op social media. Hoe blinkt jouw organisatie uit tussen alle concurrenten? Jij wil met jouw organisatie waarde toevoegen aan dit contact. Het begint met inzicht krijgen in de wensen en uitdagingen die er spelen binnen organisaties. Frontline verdiept zich in hun klanten, kent de ontwikkelingen die er spelen en vertaalt dit naar klantgerichte en innovatieve oplossingen. Hun klanten krijgen zo inzicht in wat er gebeurt in het contact center en kunnen daarop sturen en plannen. Het gevolg? Een stijgende medewerker- en klanttevredenheid én een kostenbesparing door het efficiënter werken.
Inzet van de beste technologie
Door de juiste inzet van de beste technologie, realiseert Frontline deze innovatieve en klantgerichte oplossingen. Hiervoor bieden zij de contact center oplossingen van Genesys, PureConnect en PureCloud, en CC4Skype.
Afhankelijk van de klantwensen zijn de oplossingen beschikbaar in de Cloud of op locatie. Door samen te werken met Harbers ICT biedt Frontline haar klanten de mogelijkheid om een volledig pakket aan clouddiensten te leveren varierend van public cloud, private- of CXCloud. De oplossingen zijn flexibel en schaalbaar waardoor groei wordt ondersteund. Ook zijn klanten altijd voorzien van de beste technologie door de software updates en professionele ondersteuning via de Frontline supportafdeling.
De beste Performance en AlwaysOn met Harbers ICT
Harbers ICT levert de achterliggende techniek en verzorgt de infrastructuur, platformen, servers en netwerkapparaten waarop het Genesys PureConnect platform draait. Met verschillende technieken worden online de beste resultaten behaald. Onder andere Quality of Service (QoS) zorgt ervoor dat het callcenter verkeer gegarandeerd bandbreedte krijgt toegewezen. Hierdoor beïnvloedt het overige internetverkeer de callcenter telefoongesprekken niet. Met verschillende Load Balancing technieken worden de server aanvragen verdeeld waardoor verwerkingstijd wordt verminderd, zelfs bij een hoog aantal gebruikers. Via PRTG Network Monitoring wordt 24x7 de IT infrastructuur, systemen en netwerkapparatuur gemonitord en handelen wij proactief op problemen, zelfs voordat de eindgebruikers het al merken. Door het inzetten van verschillende en nieuwe technieken blijven we de performance van het softwareproduct verbeteren.
Managed Private Cloud een betrouwbare Cloud oplossing
Met Managed Private Cloud beheren onze IT-specialisten de IT-infrastructuur waarop het softwareproduct draait. Hierdoor hoeven ontwikkelaars zich geen zorgen meer te maken over de veiligheid, betrouwbaarheid en prestaties en kunnen zij zich volledig focussen op de ontwikkeling van het product. Harbers ICT koppelt de performance resultaten terug zodat klanten weten waar verbeteringen liggen. Ook bieden wij ondersteuning met de beste technische adviezen. Door goed mee te denken en samen te werken worden online de beste resultaten behaald!