Customer engagement-oplossingen in de Cloud
Verint is een customer engagement company met een van de breedste portfolio’s voor klantcontactoplossingen. De softwareoplossingen van Verint zorgen voor sneller, eenvoudig en persoonlijker klantcontact. Verint maakt gebruik van de nieuwste technologie op het gebied van artificial intelligence en geavanceerde analytics.
De Verint producten kennen verschillende modellen en kunnen ingezet worden als SaaS (Software as a Service), of als zelf gehoste applicaties met bijbehorend licentiemodel.
De Verint Express SaaS oplossing is inzetbaar voor klantcontactafdelingen en wordt ingezet bij o.a. toonaangevende elektronicaconcerns, telecomaanbieders, administratiekantoren, zorgverzekeraars en internationale retailers; bedrijven waar klantcontact centraal staat.
Altijd en overal toegankelijk
Bij de SaaS-variant wordt de softwareoplossing aangeboden door Verint op het hostingplatform bij Harbers ICT. Met de SaaS-variant hebben gebruikers altijd en overal toegang tot de softwareoplossing. Doordat Verint de hosting en beheer bij Harbers ICT onderbrengt hoeven haar klanten zelf geen eigen resources in te zetten of applicatiebeheerders in dienst te hebben om de Verint applicatie aan te bieden. Er wordt aan alle securityvoorwaarden voldaan en de capaciteit kan eenvoudig worden op- of teruggeschaald.
Hostingservices door Harbers ICT
Harbers ICT en Verint zijn samen het traject gestart om schaalbare en betrouwbare hosting aan te bieden vanuit twee datacenters van Harbers ICT. Harbers ICT levert hosting services in de vorm van platform, infrastructuur en security. Daarnaast ondersteunen de applicatie-experts van Harbers ICT bij de installatie en configuratie van de software en ondersteunt Harbers ICT Verint met technische kennis van de applicatie en derdelijns-support.
Maximale Performance voor hoge klanttevredenheid
Harbers ICT zet verschillende technieken in om een hoge betrouwbaarheid, snelheid en prestatie te behalen op het product. Wij voorzien onze managed hosting van geavanceerde security oplossingen voor de beste bescherming. Door het implementeren van een SQL AlwaysOn Cluster wordt ongeplande downtime voorkomen. Door middel van BGP routing realiseren we Geografische Redundantie tussen onze datacenters. Load Balancing wordt ingezet om de serveraanvragen te verdelen en de verwerkingstijd te verminderen bij veel eindgebruikers. Met Application In-Depth monitoring worden processen op de infrastructuur en software 24x7 gemonitord om er zeker van te zijn dat applicaties presteren zoals verwacht. Doen er zich onverwachte problemen voor kan direct gehandeld worden, nog voordat de eindgebruiker hier hinder van ondervindt.
Qua cultuur komen Harbers ICT en Verint uitstekend met elkaar overeen. Dit zorgt ervoor dat er op een goede manier kan worden samengewerkt. Harbers ICT en Verint hebben hetzelfde doel voor ogen: de eindgebruiker een vlekkeloze ervaring bieden. Samen wordt gewerkt aan maximale performance en hoge klanttevredenheid!