Customer Experience (CX) gaat over de manier waarop uw bedrijf of merk omgaat met uw klanten, het omvat alle interacties van uw klant. Met Verint combineert u kennis, zoekfunctionaliteiten, integratie en business process management in één klantcontact oplossing.
Tegenwoordig kunnen klanten via veel verschillende kanalen contact opnemen met uw organisatie. Iedere keer dat een klant contact op neemt met uw klantcontactcentrum verwacht de klant zo goed mogelijk geholpen te worden. Om interacties om te zetten in klantbetrokkenheid, hebben uw medewerkers toegang nodig tot de juiste middelen en klantinformatie. Daarbij hebt u analyses, automatisering, en flexibiliteit nodig om informatie te delen met uw organisatie om te verbeteren en zo beter te voldoen aan de verwachting van uw klanten. Toonaangevende merken vertrouwen op Verint voor hun klantcontactcentrum. Verint helpt u met het moderniseren van klantcontact.
Uw klantcontactcentrum moderniseren? Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie over Verint Express via info@harbersict.nl of bel ons op +31 (0)544 - 20 00 01 voor direct contact.